Väska + minialbum

När Svägerskan fyllde 40 gjorde jag denna väska med tillhörande minialbum.I väskan la vi själva presenten som var presentkort.
Tanken med väskan och albumet var att där kan hon spara små minnen och ev bilder från de kommande featerna som går av stapeln ända fram till sommaren.




Martha Stewarts fjärilsstans.



Halvpärlor från Panduro



Alfabete Quickutz/Lifestyle ~ SOPHISTICATE~ Mini Alphabet

Ute viner vinden och lockar verkligen inte till utevistelse.Får väl ta tillfället i akt att sätta mig vid pysselbordet en stund.

Kommentarer
Postat av: monika lindberg

Så fin väska.Jag har inte gjort en på länge.....

2012-02-19 @ 10:15:41
Postat av: Milou

Hej nu har jag hittat hit, va fina grejer!!! Ha det/milou

2012-02-21 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!